Na vývoji vozu se podílelo mimo jiné několik závodníků a vyladění auta tomu nasvědčuje. Primera GT se nechá brilantně vodit zatáčkami, v kterých zostudí nejeden mnohem sportovněji působící samohyb. Je škoda, že vynikající a technicky neprůstřelný motor SR20DE, nemá aspoň o 50 koní víc, podvozek totiž při krocení 150 plnokrevníků zívá nudou. Primera GT bývala uvězněna v kleci své anonymity, v bazarech se válela za směšné ceny, aniž by někdo tušil o jejich špičkových jízdních vlastnostech, řidičské přitažlivosti a třeba taky neuvěřitelné blbuvzdornosti a mechanické robustnosti v tom nejlepším japonském slova smyslu. No a pak se to asi před pěti lety celé nějak zamotalo a teď abyste ji skoro vyvažovali zlatem. Divná doba.
Podívejte se na další auta dne
Komentáře
Buďte první, napište komentář!


