Sigma se světu představila již v květnu 1990 a štíhlá karoserie s tradičně negativně skloněnou maskou byla přímo nabušená high-end produkty své doby. Pod kapotou pracoval výhradně vidlicový šestiválec, buď s 12 ventily a výkonem 170 koní, nebo 24 ventily a 205 koni. Motory prý byly vyvážené tak přesně, že se kulturou chodu blížily řadovým šestiválcům a stejně sametová byla údajně i samočinná převodvovka. Sigmu jste si mohli pořídit jako permanentní čtyřkolku, nabízela systém řízení všech kol 4WS anebo systém MICS, který automaticky nastavil sedadlo, volant, zrcátka a předvolby v rádiu dle uložené preference řidiče. Přes všechny nabízené libůstky se Sigma na evropském trhu nikdy pořádně neprosadila a bez následníka se z prodeje stáhla v roce 1997.



Ali
10. 11. 2023, 20:59Japonské vozy v 90-tých letech byly na špičkové úrovni nejen designem,ale hlavně spolehlivostí a kvalitou.Takový japonský mercedesVelká chyba,že vedení Mitsubishi nepokračovalo v dalším rozvoji.Dnes nabízí vozy střední kvality.