Zvenku vypadá trochu vykuleně a trochu nevkusně. Vevnitř zase velmi lacině a ještě víc plastově. Nemá sofistikovaná řešení a prý jezdí poněkud humpolácky. Jenže právě proto neváží moc a přeplňovaný čtyřválec strčený napříč mezi přední kola vyvine oficiálně až 230 koní. Reálně ještě o pár desítek více – alespoň to tvrdí spousta nezávislých měření. Řečí bežného života je Neon SRT-4 rychlý jak šlak, a pokud člověk přizpůsobí svůj styl jednoduchému podvozku, nemusí být problémem ani zatáčky. Pak už jen zbývá rozseknout, zda dostává větší čočku samosvorný diferenciál Quaife, který se občas marně snaží domluvit předním kolům, nebo všichni ti nepřipravení rivalové, jež se nedobrovolně stali svědky představení „takhle se dává stovka pod 6 sekund…”. To vše za pořizovací cenu pod 150 tisíc korun.
Podívejte se na další auta dne
Komentáře
Buďte první, napište komentář!


