Velké, pohodlné sedany obvykle nebývají tím správným materiálem na budoucí klasiky. Ale jsou i výjimky. Velké Citroëny mezi ně vždycky patřily a dá se očekávat, že si legendární status uchová i poslední v řadě – do roku 2012 vyráběná C6. Ve srovnání s předchozím XM je vizuálně působivější a víc vybočuje z řady svých současníků. Zachovává si tradiční komfort Citroënu. A oproti svým pravzorům, avantgardní DS a noblesnímu CX, se vyrábělo v nesrovnatelně menších počtech. Celkem se jich vyrobilo 23 400 kusů – to je asi pětina toho, kolik Citroënů CX opustilo továrnu jen za rok 1978. To by samo o sobě stačilo k tomu, aby se C6 stala autem, které neupadne v zapomnění, ale skutečnou klasiku z ní může udělat především to, že jde o posledního zástupce slavného rodu. Současná produkce se sice k “céčkovému” značení hrdě hlásí a vozy to nejsou v zásadě špatné. Rozhodně ale nevypadají jako kosmická loď, tak jak se to dařilo velkým Citroënům, DS počínaje a C6 konče, nemluvě o absenci unikátního hydropneumatického pérování.
načítám data...
Podívejte se na další auta dne
Komentáře
Buďte první, napište komentář!
Poslední komentáře
- Jyrki, Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
easy money... - Marek Brunner, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Právěže má ještě výkonnější PHEV 200 kW, ale podle... - afro-r1, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
Ten motor pro RS je predem jasny. Nic jineho nez dvoulitrove... - James, První svezení s novou Škodou Kodiaq:...
..., ještě nádhernější - S.h.I.t., Speed Marathon 2024 se blíží: Pozor...
Kdyz vidim ty mista k mereni... fakt "bezpecnost" v praxi...... - XTad, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Cinani to nechtej - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Já jsem pracoval ve firmě, co do automotive dodávala část... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Nejsou to dosti pokrokové koncepce, tudíž s nimi soudruzi... - Jimi, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Čínskou značku si nekoupí, ale EV technologie a hlavně baterky... - Frodo, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Po přečtení článku mě napadá otázka. Co je vlastně špatně... - PB, Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč...
Absence pristrojove desky, pripadne head-up displaye je jeden... - PB, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
No s tou cenou to začíná být zajímavé - aneb máš-li milion... - Michal Lenc, Peugeot e-208 GT: Předsudky stranou....
Tak ty čínský elektromobily bývají všeobecně levnější.... - HeavySmoker, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Viem tomu autu odpustiť ten design, ale vždy som mal rád lámanie... - man1k, BMW 520d xDrive: Tohle je BMW, jak si ho pamatuji
Zvenku je to za mě ošklivá E60.
Poslední inzeráty
Ford Fiesta kupéčko v super tech. stavu !!
2003 rok výroby
68 koní výkon
1 300 ccm objem
Chrysler Stratus 2.5V6 cabrio
2000 rok výroby
160 koní výkon
2 500 ccm objem
Ford Mustang Convertible GT 5.0 V8 310kW,
2017 rok výroby
420 koní výkon
5 000 ccm objem
Toyota Corolla TS
2003 rok výroby
192 koní výkon
1 795 ccm objem
Rušné diskuse
- Tesla Model 3 Highland: Důvody, proč jí říct ne, se hledají těžko
69 komentářů - Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů