Společnost Bufori vznikla v Malajsii jako sen tří bratří o vlastní malé dílně, která bude vyrábět exklusivní auta inspirovaná americkými vozy z třicátých let. Potud by bylo všechno v pořádku. Z takových snů mohou vyrůst překrásné projekty, což dokládá znovuzrození značky Bugatti nebo ostatně i produkce zlínské dílny Stanleyho Chavíka, o kterých jsme již na našem webu psali. Bufori však sen mění v ošklivou noční můru. Dort pejska a kočičky tu nabývá fascinujících rozměrů. Zatím nejúspěšnější kreací značky je kupé La Joya. Automobil v sobě skrývá tolik paradoxů, že bychom jejich výčtem promrhali celé léto, zmíním proto jen ty základní. Karoserie tohoto dvoumísného vozu je vyrobena z uhlíkového vlákna. Je proto s podivem, že vůz váží podobně jako Land Rover Discovery. Uvnitř kabiny stroje se nachází také několik zvláštností. Rámečky přístojů jsou z ryzího zlata, přístrojová deska je vyrobena z obřího kusu toho nejlepšího kořenového dřeva a vše je potaženo nejjemnější kůží. A do toho všeho výrobce umístil ovládací panely a tlačítka patrně z autobusu značky Isuzu a motor. Ano, slyšíte správně, v kabině je i pohonná jednotka tohoto klenotu. Vidlicový šestiválec 2,7 l původem z Hyundai. Je usazen hned za dvojicí sedaček. Pod onou dlouhou kapotou vpředu je pouze nádrž a nějaké to příslušenství.



Jaromír
27. 1. 2021, 18:23Probůh proč?