logo logo
Autíčkář.cz

Buďte VIP

Staňte se VIP čtenářem a užijte si Autíčkáře bez reklam a se spoustou vychytávek!

VIP člensví
logo logo
Novinky

Toyota jmenuje viceprezidenta pro recally

Zdá se, že Toyota myslí opravdu dopředu, ale nehodlá se vzdát úspor na vývoji a testování nových modelů. Proč také najíždět miliony kilometrů v nejrůznějších podmínkách a ověřovat všechny možné i nemožné situace, jen aby se zákazníci nesetkali s nějakým problémem?

Se svým typicky novátorským přístupem, který nám přinesl například filosofii kaizen nebo organizaci práce "just-in-time" se Toyota rozhodla přesunout testování do zákaznického sektoru. Jinými slovy, proč utrácet peníze za zkoušení aut, když je můžeme nejdřív prodat a zákazníci je vyzkouší za nás?

Prvním krokem v tomto průkopnickém a neotřelém experimentu je jmenování šestého viceprezidenta ke stávajícím pěti. Nový člověk byl prý jmenován "v reakci na zvýšenou pracovní zátěž v souvislosti s masivními svolávacími akcemi poslední doby". Viceprezidenty ale obvykle nejmenujete na týden, Toyota tedy očividně počítá s tím, že její neplacení testovací jezdci zákazníci budou závažné problémy odhalovat častěji…

Informaci přinesl americký server The Truth About Cars

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.

Mohlo by Vás také zajímat

Komentáře

Buďte první, napište komentář!
Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte