M P
Jméno | M P |
---|---|
Bydliště | Evropa |
Registrace | před 8.8 rok. |
Poslední aktivita | před 8.3 hod. |
WWW | https://leteckyzapisnik.cz |
Příspěvků ve fóru | 331 |
Komentářů u článků | 1819 |
Pozitivních komentářů u článků | 420 |
Negativních komentářů u článků | 7 |
Možnosti | napsat zprávu |
Poslední blogy
Jak jsem si koupil poslední auto
Poslední auto už jsem měl asi třikrát. Dokonce jsem si bláhově myslel, že jsem na auta zanevřel úplně. Co ale udělat ještě jeden poslední pokus?
Posledních 50 komentářů
On se na Abarth každý dívá s očekáváním okreskového toolu, a přitom on je to spíš takový šarmantní hotrod. A na tom není nic špatně. Do skupiny těch skvěle ovladatelných a efektivních aut prostě nepatří, je to taková správná pičovina, a to v nejlepším slova smyslu. 160hp verze mi přišla tak akorát, 180hp jsem však nezkusil :(
No vzdyt ano, to byl pokus o vtip :) ale stredocesky kraj je misty fakt velky spatny
WRC v šotolinovém setupu, nebo rovnou trophy truck pro výlety do středočeského kraje :D
Počkej na sezonu, povozíš se Pantherem a uvidíš :) abarth chválím, taky bych chtěl, ale holt V8 byla v nabídce levnější
https://www.caranddriver.com/features/a39721793/buick-roadmaster-roadmonster-remembered/
James Lipman měl v tom svém nějaký small block s trochu vyšším výkonem :)
něco o Maserati versus XKR napsal pár let zpět Vavris https://www.autickar.cz/clanek/jaguar-xkr-vs-maserati-coupe-4200gt-cambiocorsa-stara-luxusni-sportovni-gt/
téhož roku jsem se s XKR povozil já: https://www.autickar.cz/clanek/jaguar-xkr-x100-posledni-z-rodu-pravovernych-gt--jaguar-gt-coupe-v8-sportovni-retro-ojetiny-youngtimer/
Jak jsem říkal už Danovi, ten design je jako nějaké auto z videohry, kde nemají licencovaná auta, tak tvoří vlastní návrhy. GTA V třeba :D
No, žlutý vesty pamatuju a nějaký jejich protest jsem dokonce potkal na vlastní oči. I to odeznělo a nakonec to nebylo tak horký, a život jde dál. Takže mě dosavadní poznání tak nějak vede k tomu, že život půjde dál i s elektromobilem… ale můžu se mýlit :)
mimo cílovku se píše v textu, na čemž něco bude. Protože když jsem jezdil modrým fiátkem a psal o tom sem, tak se z toho někteří mohli zbláznit, že to je drahý, zbytečný, a že předražený i jako ojetina, když mi to leasingovka nabídka po skončení operáku za cca 270k... 320 nebo 350 byla ceníkovka myslím, dneska je to 430? Tou dobou (2016/2017) se za 350 dala koupit nová O3. Takže pětistovka prostě byla vždycky dražší, protože stylovka nebo co :)
@Jaromir Soukup: z JFK si nic nedělej, se vždy jednou do roka takhle odnikud vynoří, vyplodí podobně hodnotný komentář jako dnes, a pak zase zmizí :D
Tyjo Dane, pozor, aby tě někdo nenařknul, že vlastně auta nemáš rád a ani si žádný nezasloužíš, když se ti nechce řešit servis starého krámu :D
MHD je v cajku, když bydlíš a pracuješ na stanicích jedné linky, nějaké kolejové nejlíp…
Auto krásný, ale drivetrain a podvozek nahovno... good job! :D
Ale kdys to stihnul napsat??? :D
To bylo jasné hned z první fotky, že se to snad někdo rozhodl umýt. Krásné je :)
Love-hate vztahy chápu, já dnes viděl svou bývalou Miatu :D
No jo no, když se kdejaké aspoň trochu rádoby zajímavé, někdy dokonce jen prostě obyčejné staré, auto vydávalo za investiční youngtimer a ceny se šroubovaly nahoru, jak se lidé chtěli na té vlně svézt, tak to dopadlo takto. Dobře jim tak, můžou si za to sami :)
tak já se hlásím jako čtenář dopředu :)) jako kupující bohužel ne, moc brzo :D
já jsem to měl půjčené v USA jako Fusion, a to bylo tak nahovno to auto... jakože jsem zvyklý na hranaté Mondeo, a toto bylo fakt špatné. Ale je možné, že to bylo nějak rozbité.
Talisman říkáš, no ten se mně taky líbí a brzo asi budu řešit podobné téma... pamatuju si jednou ve Francii, že nás tím vezl pilot z flight testu, tenkrát to byla horká novinka, navíc Initiale Paris.. moc se mi to nelíbilo, podvozek mohl být komfortnější, a uvnitř to vypadalo celé tak plastově, takže možná hadrový interiér by nebyl o nic horší...
A jak je to tam se spolehlivostí? Zatím to nevypadá na zásadní problémy, všude si jen stěžují na slabší diesely, ono to auto není z nejlehčích.
To je generálka motoru každý čtvrtletí :D jako i v moderním autě by to byla pruda :)
tak nebreč a trochu zaber, nebo se přestěhuj do Prahy taky :)
Bonusové body za fotky z nejhezčích oblastí Chrudimi :D
Tam jsem byl kdysi s Giulií a tehdyještěšéfredaktorem :))
M4 s manuálem na velké okruhy? Přece nebudu brzdit auto tím, že neumím řadit, ne? :)
ta moje fotka Draculových saní a bezpečnostního Františka to ještě dotáhne daleko :D
Bylo mi ctí řídit tento vůz při přeletu Atlantiku oběma směry a děkuji za tuto možnost... a nepeču no, aby to nikoho nedráždilo :)
tak snad nebude moc mrznout, ty "zimáky" by ho nemusely podržet :D
děkuji za pěknou připomínku, pane Machač
fakt myslíš, že bys tím šestiválcem o něco přicházel? Z danýho výběru rozhodně nejlepší, protože je to kabrio :)
Docela mě překvapil ten párkařský van, tam jsem poprvé viděl Františka, zanedlouho pak začaly kralovopolské hot dog wars...
Nejlepší je ta Toyota, ale zas není cabrio :D
František na cestě zpět na stromy, akorát to není kombík, ale pořád je drahý. Pamatuješ? :D
Na svou obhajobu bych jen uvedl, že tuhle informaci jsem nenastudoval sám, někdo mi ji sdělil a já bohužel uchoval.
Ferrari od sebe fakt nepoznám, už ani nevím, co je jejich nejnovější model :D což jsem ostatně ale pořádně nevěděl nikdy
tyjo jako on ten tablet sice vypadá dost na houby takhle umístěnej, ale v momentě, kdy si tam dám carplay a navigaci, tak se mi líbí, že nemusím koukat kdesi dolů, jak to má předchozí generace. Jestli to má tvrdé nebo měkké plasty je mi celkem šumák, některá auta nezachrání ani plast dvakrát měkčený :D interiéry téhle generace jsou docela fajn. Odhlučnění by mě zajímalo, opět u předchozí generace se to dost lišilo benzín vs diesel, přičemž diesel má více tlumicích hmot a při stejné rychlosti je tedy tišší, než benzín.
Zjišťuju smutnou věc... o ceedech toho vím víc, než jsem si kdy přál a chtěl vědět.
no vidíš, ještě nakonec přijdeš na to, která auta jsou ta správná :D
Služebák v čechách, no to je velký téma :D hele mnoho lidí je rádo, když na to dosáhnou a pak neřešej, jestli je to octavie v základu nebo podobný povoz, prostě nenároční uživatelé. A taky záleží na způsobu použití, délce jízd a jejich četnosti. Jednou týdně dvě hoďky za volantem dáš i ve Fabii, no big deal. Třikrát týdně 6 hodinv v autě, tam už začneš pomalu zjišťovat, jak je nižší střední plná kompromisů, taky rozdíl mezi jednotlivými vozy... a hlavně se ti změní požadavky. Nechceš bolest zad, chceš dobrý odhlučnění, chceš dobrý světla, mnoho věci naopak oželíš. Jenže právě ty fleetový auta se nakupují kalkulačkou a ve finále je to jedno, protože přece ten svůj benefit můžeš používat i o víkendu...
Třeba novinářská O3 Scout byla skvělá, firemní fleetová 1.6 TDI v podivné výbavě už tolik ne. Srovnávat XC70 a Octavii je ale mimo, navíc sorry, ale i 20 let starý Volvo a jeho "skvělé" plasty nejsou dnešním pohledem žádná hitparáda.
Musím ale souhlasit s tou mantrou "kdybys to dostal jako služebák...", možnost využívat svůj firemní občasný přepravník i o víkendu jsem s díky odmítnul, projedu se radši vlakem.
Fair enough :)
Souhlas se vším, jen teda s tím sezením... dost mě sere, jak v běžným hatchi nižší střední se prostě sedí zbytečně vysoko.
Logan MCV jsem měl párkrát půjčený a docela se mi to líbilo, hlavně s tím člověk může sypat po rozbitých cestách a ono to tak nějak i díky měkké sedačce požere všecky díry, byť teda za cenu krásného lomozu.
"...chudáci lidi, co teď vybírají káru a musí to být pod osm set."
No, to si taky říkám už nějakou dobu, ale zas na druhou stranu, většinový řidič soukromník si zvykne a se služebním holt nenaděláš nic :D
pohledem člověka, který to dostane z půjčovny a chce s tím udělat dlouhý road trip, asi ok, může to být zlo, ale na druhou stranu... co chtít za 200?
Jako mně se ten článek taky nelíbí, mám k němu výhrady (polovičku spíš proto, že mám Velar sám hodně rád), ale říkal jsme si, že teda nebudu za kokota a nebudu tady hejtit hned v prvním komentáři pod článkem... a vida :D vždy je nakonec někdo rychlejší.
Mimochodem ta představa, že by se tady nemělo psát o drahých autech, to je co za blbost?
joo, ten týpek na tom gravel biku nahoře vypadá docela spokojeně, našel bych se
RIP Fabie combi... v minulé generaci pro mnohé z nás první testovačka :D
Tak nemusí mít každý stejné životní priority, nebo jo? :)
žádný pes hodující u kočičí misky, na testy motorek jsem moc těšil!
A nejsem zklamán :)
Netřeba předjímat, jaké odpovědi by se ti dostalo :) a jsou i dražší auta s tříválci... důvodů, proč nechtít X1 bys našel mnohem víc, a ty se tady chytneš hned toho úplně nejočividnějšího.
To jestli někomu vadí nebo nevadí čtyřválce ve velkých SUV, to je mi úplně jedno, ať si to koupí, kdo na to má, když je s tím spokojen.
A navíc, jde proboha jenom o nějaká obcyčejná tuctová auta, tak se u toho nemusíme vlastně vůbec dohadovat, no ne?
Poslední komentáře
- Tosh, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
A kolik by tak mělo žrát auto, které váží 2,3 tuny a má 300 koní? - M1chal, Volvo XC90 T8 Recharge: Konec dieselů...
Tá spotreba je...hrozná. Dizajnovo to auto naozaj nestarne,... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
To vymýšlím i tak a to poháry žádný nejsou:D - high_fish, Tato auta zrají jako víno: Modely...
W209 je CLK, ne SLK... - mazany_lisak, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Civic ufo se vyrábělo v Anglii a bylo primárně pro evropský... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Tak 5 za závod se vším všudy to je sranda :) Ale když se člověku... - FidoBlack , u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Díky, bylo to hlavně poprvé po sedmi letech co jsem si měl... - Frankie, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Je tolik fakt krásných a zajímavých aut, který by stálo... - Raspby, u blogu ZAV KP Sosnová aneb jak jsme...
Gratulace k zážitku...je to návykové co? :) Já si amatérské... - afro-r1, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Ja mam leckdy spis pocit, ze design zustava stale rozporuplny,... - Opelfahrt, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Povedený design a zvlášť tenhle vzor litých kol je prostě... - krab, Tato auta zrají jako víno: Modely...
S tím výběrem docela souhlasím, navíc u toho BMW bych spíš... - Luban, Tato auta zrají jako víno: Modely...
👍nadčasový bourák👌 - rock, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Úplný souhlas. Do dneška to působí jak přízrak, naprosto... - Riccardo Martora, Tato auta zrají jako víno: Modely...
Lancia Delta třetí generace. Z vlastní zkušenosti můžu...
Poslední inzeráty
1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem
1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem
2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem
1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: U jakých aut si budeme za pár let říkat "že já to tehdy nekoupil..."?
39 komentářů - Jazykové okénko Jaromíra Soukupa: Jak různé země vyslovují jména aut
36 komentářů - Autíčkář se ptá: Chceme v Česku takeovers?
33 komentářů - Bazarový snílek: S nebem nad hlavou a kamarády za zády
32 komentářů - Volvo EX30 Twin Motor: Malé auto, velké plány
29 komentářů - Ford Expedition: Řešení občasné rodinné dopravy?
24 komentářů - Řídit odbor dopravy jako firmu
23 komentářů - Tato auta zrají jako víno: Modely s nadčasovým designem, který vypadá skvěle i po letech
23 komentářů