načítám data...

Top 5: Gay auta pro petrolheady

Jen máloco je tak nabité testosteronem jako rychlé auto - což je také důvodem, proč si je muži často kupují, aby zapůsobili na ženy. Ale jsou i rychlá a zábavná auta, která přetékají spíše estrogenem a jezdit v nich ženy a dívky spíše odradí...

Zobrazit galerii

Nedávno jsme se vás ptali na to, která auta si podle vašeho názoru pravá benzínová hlava koupí i přes riziko, že bude svým okolím považována za zženštilého metrosexuála. Inspirací pro nás byl redakční kolega Vavris, který uvažoval, že si ke své něžné Mazdě MX-5 pořídí ještě roztomiloučký Ford Puma na denní hopkání a navždy si tak nechá přilepit indiánské jméno "Ten, který jezdí v autech pro holky". Já Vavrisovy důvody chápu a MX-5 je na mém seznamu naprostých nezbytností. A byť je Puma za hranicí toho, s čím je moje marnivé ego ochotno se smířit, vím, že se tím připravuji o skvělé, úžasně zábavné a přitom levné auto. Takže, jaká další auta stojí za to, abychom se smířili s jejich estrogenní image?

Mazda MX-5

Začneme tedy obligátní Mazdou designovanou pro oko homosexuálního estéta. Zjev sériové MX-5 kolébající se na vyšším podvozku, s koly lehce utopenými v blatnících a kukučem roztomilým tak, že by z něj obrašilo i temeno Yulla Brunera, je pro mnoho mužských zástupců nepřekonatelným problémem. Spousta lidí proto nad MX-5 zlomí hůl ještě dříve, než se v ní kdy projede. Pár šťastných se k MX poté někdy náhodou dostane a pár minut za volantem jim zboří všechny předsudky. Marná sláva, v umění zabavit řidiče, udělat nevšední zážitek z každé jízdy pro rohlíky a v případě potřeby vystřihnout pár zatáček ve hbitém tempu nebo bokem, to všechno za mrzký peníz, se na MX-5 ještě stále nikdo nedotáhl. Ostatně ne nadarmo v Hirošimě budou zanedlouho slavit miliontý kus "britského" roadsteru zabaleného v roztomilé japonské karoserii. A abychom nezapomněli, na MX-5 je úžasná ještě jedna věc – díky masivní produkci existuje pro Miatu bezbřehá nabídka aftermarketových dílů a performance úprav. A pak už je jen na majiteli, jestli nechá MX v podobě sériové pusinky, anebo ji několika cílenými zásahy promění v běsnící peklo, třeba se hřmícím LS7 pod kapotou.

 

Ford Puma

Jestliže se MX-5 přes všechny její homofilní vlohy nedá upřít alespoň kousek všeobecně přijímaného stylu, pak Fordu Puma už v dnešní době chybí i to. Puma momentálně klesá na úplné dno automobilové image – nejenže to je auto pro holky, ještě k tomu přichází do věku "nezajímavá vylítaná hujda" a pár následujících let se na tom nic nezmění. A to je velká škoda. Vlastně, to je výborná zpráva – jde díky tomu sehnat za skutečně lidovou cenu. A co že na ni vlastně je? Začněme třeba tím, že se léta páně 1998 stala autem roku Top Gearu. Další z Jeremyho praštěných nápadů? Kdeže. I Tiff Needel si Pumu vybral do své "školící" videosérie Burning Rubber jakožto zástupce předokolek, aby na ní s lehkostí sobě vlastní demonstroval, jak s malým holčičím kupé projíždět zatáčky v úhlech, o kterých se wannabe TescoDrifterům s BMW zdá v těch nejtuningovějších snech. Puma je zkrátka umíchaná moc dobře, přestože (nebo právě proto) že stojí na lehce upraveném podvozku obyčejné Fiesty. Kolo v každém rohu, klasicky Forďácky přesné řízení a řazení, sympatická 1.7 od Yamahy pod kapotou a kinematika zadní nápravy podporující i tu největší krávovinu, kterou si řidičův chorý mozek vymyslí. To je skvělá kombinace pro pucování okresek a oblizování krajnic na zapomenutých uličkách mezi vesnicemi. Podvozek je mrštný a poddajný, zadek při hrátkách s plynem rozpustilý, celé auto jako komplex součástek funguje krásně mechanicky a tehdejšího konkurenta Opel Tigra zadupává Puma do země  ve všech jízdních ohledech o několik tříd.  Dostat někde mezi poli v zatáčkách mnoho délek od dobře řízené gayovské Pumy musí být pro mujo nadsamce v testosternových autech obrovská potupa. Berte je, stojí prd.

 

Porsche Boxster

Boxster? To je ta krabička v které jezdí holky a ženy úspěšných mužů. Chlap si koupí přece 911. Ještěže tu máme předsudky, co bychom bez nich dělali?! Pracovat u Porsche musí být těžké. Představte si, že zkonstruujete roadster, který je moderní, díky motoru uprostřed skvěle vyvážený, netrpí nadváhou, do vínku mu vnuknete i zázračnou schopnost nevymlátit řidiči zuby na hrbech a zároveň sežrat na okresce či okruhu všechnu přímou konkurenci. A pak jej představíte veřejnosti, novináři jej otestují aby potvrdili všechny výše zmíněné věci a stejně to je houby platné, protože všichni kluci od 10 do 90 let slintají po nějaké prehistorické fosilii s žabíma očima a koncepcí, která si s fyzikou dloube v nose a vaše úžasné dílko je odsouzeno k přepravě matek a gayů. To je na sebevraždu.  Abychom byli kompletní, Boxster řídí i pár šťastlivců, kteří prý "nemají na 911" a věřím, že si jej do syta užívají. Krásně vyjící šestiválcový boxer hned za krkem, téměř žádná nedotáčivost, brzdy s kvalitou Porsche. Mají ti gayové ale štěstí na ty dobrý auta.

 

Mini Cooper

Všechna tři předcházející auta na tomto seznamu se dopustila stejného prohřešku, za který byla neprávem potrestáne image "gay auta". Jsou moc roztomilá a příliš se snaží být stylová. Ale nové Mini k tomu přidává prohřešek další, a možná ještě vážnější. Existuje totiž i staré Mini. To Pravé Mini. To Mini pro opravdové znalce. A je samozřejmé, že staré auto je lepší, opravdovější, ryzejší a vůbec hodné skutečného automobilového nadšence, zatímco to nové je jen hračka pro pozéry. Vždyť už s tím Pravým Mini nemá nic společného, je moc velké, nemá tak dobře využitý vnitřní prostor, je moc drahé… A také je to, když odhlédneme od znáčku na kapotě, jediné BMW s předním náhonem. A jediný malý hatchback, při jehož návrhu byly jízdní vlastnosti a sportovní posaz za volantem důležitější než místo na zadních sedadlech nebo velikost zavazadlového prostoru. A podle toho také jezdí. A i když se vám obrovský rychloměr uprostřed palubky a "letecké" přepínače asi brzy omrzí, podvozek a motor Mini Cooperu S vás budou bavit ještě dlouho potom, co si přestanete všímat homofobních narážek. A nebo si pořídíte Clubman, který je tak úchylný, že ostatní ho nepochopí a nebudou raději říkat nic. A jezdí ještě lépe.

 

Suzuki Samurai

Zatímco u zbytku naší pětice se se stylovým a módním vzhledem alespoň částečně počítalo tak nějak od samého začátku, v případě Suzuki Samurai alias Jimny o nic takového nešlo. Důvodem, proč vypadá spíše jako roztomilá hračka než jako drsný, chlapácký off-road, jsou prostě jeho rozměry. Když se pokusíte postavit něco jako Jeep Wrangler, ale ve dvoutřetinovém rozměru, zákonitě to bude vypadat legračně. A roztomile. A holky mají rády roztomilé věci, takže tím začnou jezdit ještě víc než Wranglerem samostným (a už Wrangler si i přes své nepohodlí a drsný charakter získal mezi něžným pohlavím docela slušnou popularitu). A když se něco v osmdesátých letech líbí holkám, začne se to vyrábět s růžovými doplňky a úchylnými polepy. Což je sice normální, když jsou osmdesátá léta, ale mimo ně to přeživším kusům, a následně všem ostatním exemplářům daného modelu, dodá image pseudooffroadu pro slečinky. Protože pravý chlapák má přeci přinejmenším šestiválcového Patrola a cosi, co se v Japonsku vešlo do kategorie Kei car, přece nemůže být schopné v terénu. Ale chyba lávky. Malé rozměry se v terénu hodí často mnohem víc než spousty výkonu a maličký Samurai dokáže své "chlapáčtější" soupeře pokořit i s třináctistovkou pod kapotou…

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

an
anthAn
01. března 2012, 17:50
0

Zapomněli jste na VW New Beetle

reagovat
an
anthAn
01. března 2012, 17:51
0

sakra, chyba, nějak jsem nedočet to "pro petrolheady"

reagovat
85
850R
01. března 2012, 18:21
0

boxstera můžu potvrdit, měl jsem to štěstí a vloni v létě jsem poměrně často střídal Boxstera 987 a Carreru 997 díky zaměstnání a prostě..Boxster je intenzivnější ve všech směrech..každý sice donekonečna bude omílat nesmrtelnou blbost že je to auto pro ty co nemají na 911, ale..chce se to nejdřív povozit..ač 911 byla a je pořád můj sen, tak Boxster je to, co by v případě náhodného jackpotu jelo do garáže dřív..a vyjíždělo častěji..

reagovat
Re
Redik
01. března 2012, 18:51
0

Zdravím, na tuto stránku jsem narazil náhodou, vlastně ani nevím jak ale musím říct že se to dobře čte takže chválím.

A teď k autům, MX5 je moje vysněné auto na léto, když to v létě potkám na silnici tak závidím majitelovy. Podle mě nejlepší cabrio co se dá sehnat. A co se týče Pumy tak tu jsem chtěl koupit jako první auto, nakonec jsem jí nevzal kvůli drahému servisu ale auto se mi pořád líbí (né, nejsem teplej). Pak mi taky každý říkal že Forda nikdy tak jsem koupil Golfa a jsem spokojen.

reagovat
Va
Vajtus
01. března 2012, 20:12
0

Já pořád nechápu, co vám přijde na designu Pumy vlastně teplý? Asi jsem už za tu dobu zaujatej, ale mně přijdou tvary Pumy šmrcnutý Astonem nebo Jaguarem parádní. Je to typ auta, co bude vypadat pořád svěže, nově, podle mě designově nejpovedenější Ford...

Pak je tu verze Racing... Opravdu škoda, že jich je tak málo, navíc s volantem vpravo. Vypadá jako by si na okresku odskočila z erzety... Jedno z mých aut snů (přestavba na LHD je drahá, ale ne nereálná).

Takže je kupujte, dokud jsou ještě pojízdný, ono když auta spadnou takhle na ceně, lidi s k nim bohužel podle toho chovaj...

Jinak tleskám, jeden z nejlepších článků na Autíčkáři!

reagovat
Va
Vavris
01. března 2012, 23:06
0

No, právěže když jsem teď 5 lidem sdělil, že by se mi Puma líbila jako skákadlo na dojíždění do práce, byl jsem 4mi označen jako "divný" :D

Puma je takový roztomilý baňatý bonbonek. Kdyby vyjela obyč Puma jako Racing Puma, neřeknu ani popel.

Im
ImolaRed
01. března 2012, 22:01
0

Já si nemohu pomoci, ale seznam vozů mi přijde, že se tedy tentokrát hrubě nepovedl - panebože co je teplého pro petrolheada na vozech Mazda MX5 a Porsche Boxter ??? :)) - proč zde není třeba Mercedes SLK?, Lexus SC430 nebo jak se to menuje, Chrysler Crossfire, Fiat Coupe, nebo třeba Audi TT či ???? cokoli jiného než Mazda MX5 a Porsche Boxter... no nic...

reagovat
Zd
Zdeny
01. března 2012, 22:09
0

To jsou ale auta, co sice vypadají "teple" (podle většiny) ale jsou pro petrolheady zajímavé...

Jediná věta s kterou se tak úplně nesouhlasím je to že by puma byla na dně automobilové image.. Přecejen když stojí na parkovišti mezi hromadou tuctovek jako fabie, 4rky golfy, oktávky atak nepříjde mi že je to ostuda :)

Jinak moc hezkej článek :)

On
Ondra
01. března 2012, 22:24
0
Va
Vavris
01. března 2012, 23:03
0

Eeee jak už psal zdeny, mám silný pocit, že byl jen špatně interpretován nadpis. Není tím myšleno "která auta připadají petrolheadovi teplá" ale, "která auta připadají teplá společnosti, avšak petrolhead by po nich měl jet jako po uzeném."

:)

Ad
Adam Bernau
02. března 2012, 01:50
0

Vyběr i článek perfektní.
Mrzí mě, že nedám ten trackday, rád bych viděl, skym mám tu čest :))

reagovat
Ne
Nedy
02. března 2012, 09:16
0

Jako vždy skvělý článek, který mě přiměl k úvahám, jestli náhodou není třeba rozšířit vozový park o něco, co jistě "velmi potřebuji"... :-)

reagovat
Ma
Martin
02. března 2012, 10:40
0

Článek super :-)
Puma je celkem ok, jestli se dá říci, že jsem ji za těch necelých 15 stovek kiláků poznal :-) Miata - tady asi není co dodat, Mini (nové) a Boxster jsem zatím neřídil, ale Samurai mne svým průjezdem na tankodromu víc než jen přesvědčil o tom, že je to schopné auto :-) koneckonců, ti " blázni ", co s nimi jezdí 24 hodin v terénu by mohli vyprávět :-)
Koukám teď na kalendář, kde je na březen vyfocený žlutý Jensen FF ze 71 roku a vzpomínám, jaké bylo tohle první setkání s V8, kterou jsem řídil. Byl to sice Interceptor, ale kastle je v podstatě stejná :-) auto "jen pro chlapy", s převodovkou z traktoru, předkem hranatým a dlouhým jak tejden před výplatou a na tu dobu podivně končícím zadkem, a přesto se za ním otočila každá příslušnice něžného pohlaví, která šla okolo :-)

reagovat
On
Ondra
02. března 2012, 10:48
0

A moje první setkání s V8 bylo v BMW X5....achjo, Interceptora závidím :( :D

Ma
Martin
02. března 2012, 13:54
0

Ani nevíš, jak moc si závidím já :-) jen jsem z toho měl tenkrát jiné zážitky, a jistě bych si to teď užil víc :-) taky bych se soustředil spíš na auto, než na minisukně okolo :-D , no bylo mi 18 :-)co dodat

Sk
Sklenka
02. března 2012, 10:54
0

poslední generace Toyoty MR?

reagovat
On
Ondra
02. března 2012, 11:04
0

Pravda, ta by v tomto výběru minimálně z mého pohledu určitě být mohla :)

Ch
Chamele0
02. března 2012, 20:00
0

Na popud tohoto článku jsem opět zabrouzdal po internetu při hledání svého ideálního auta... :)

Právě jsem zjistil, že se dá koupit Porsche boxster 2.5 od prvního majitele a se serviskou za 250 tis.

není to tak dávno, co tyhle poršata stály přes 400. Kupte si ho někdo, protože tohle auto nesmí dostat nějaká blondýna :)

http://www.sauto.cz/osobni/detail/porsche/986-boxster/8966973

reagovat
Va
Vavris
03. března 2012, 10:19
0

Ten boxster musí být po pořádné ráně - podívej na zadek, jak je celý křivý. Tipnul bych to na boční impact někde do oblasti zadního kola nebo dveří.

Ch
Chamele0
02. března 2012, 20:06
0

Jinak obdivuji výběr autorů článku, musím říct, že by mě tyto auta nepadaly, ale v plném rozsahu souhlasím.

opět díky :)

reagovat
Er
Erik
03. března 2012, 08:07
0

Mazda - MX5 je pre Gayov??? podla mna nie,nemám ju ale je to sqelé autíčko

reagovat
Va
Vavris
03. března 2012, 10:23
0

No, my si to taky nemyslíme, ale většinová společnost má asi jiný názor :) Podívej na odkazy.

http://www.touge.co.uk/ekmps/shops/tougeclothing/images/just-really-love-miatas-1274-p.jpg

http://media.photobucket.com/image/miata%20gay/angryhampster/misc/gaymiatia.jpg

http://www.google.cz/search?um=1&hl=cs&q=i'm%20not%20gay%20i%20just%20love%20miatas&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1366&bih=667&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw&ei=POVRT5DXOsPWtAaSyJGeDw#hl=cs&sclient=psy-ab&q=MX-5+pro+gaye&pbx=1&oq=MX-5+pro+gaye&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=3&gs_upl=3139l6685l0l6888l13l13l0l0l0l0l115l1273l7.6l13l0&gs_l=serp.3...3139l6685l0l6888l13l13l0l0l0l0l115l1273l7j6l13l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=b5902df68c3afebf&biw=1366&bih=631

Ch
Chamele0
03. března 2012, 12:32
0

Cha chá, parádní odkazy... to hledáte na internetu teda pěkný věci. ;) :)

On
Ondra
03. března 2012, 12:57
0

To musí mít každý člen Mx5 klubu uloženo v oblíbených :D

An
Andre
03. března 2012, 20:36
0

Předpokládám, že gayové jsou hezký kluci. Pořád budu za gaye, když jsem ošklivej a budu jezdit MX-5?

Z
Z
14. března 2012, 12:36
0

Popis na urban dictionary mě rozsekal:
"it says 'I like to have sex with other men' and I want everyone on my street to know...Hello, I am a gay. I own a Mazda MX5." :D :D

Jinak článek čtivej, je dobře, že autičkář nechcípnul a začali jste být aktivnější.

Je
Jelass
30. března 2014, 04:23
0

A na Audi TT...

reagovat
He
Henges
27. dubna 2015, 19:12
0

Zvláštní, dřív jsem chtěl pumu, ted mám miatu a pokukuju po mini do budoucna :D

reagovat
František Čáslavský
27. dubna 2015, 19:55
0

Mám pro tebe takovej obrázek :)))

He
Henges
27. dubna 2015, 20:04
0

To abych to manželce nějak šetrně oznámil :D

František Čáslavský
27. dubna 2015, 20:06
0

Moje drahá mi oznámila, že až si koupím nějaký gay auto, tak začne nosit knírek... :D Třeba tvoje manželka dostane podobnej nápad :D



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem