načítám data...

Mexičtí nadšenci představili ambiciózní hypersport Inferno

07. prosince 2015, 16:07 2 komentářů Dominik Valášek Novinky

Mexiko rozhodně nepatří mezi země, ze kterých by se supersportovní auta hrnula proudem. Touhu změnit tento stav má parta lidí stojící za superportem s příznačným názvem Inferno. Čísla vypadají ambiciózně, otázkou ovšem je, jestli vůz reálně spatří světlo světa.

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Pod velmi zběsilým designem, který vypadá trochu jako produkt mysli poháněné LSD, měl by se prý ukrývat osmiválec s dvojicí turbodmychadel. Už tady však přichází první nesrovnalosti, neboť na otázky, kdo motor dodá nebo jaký bude mít objem, se nedostává žádných odpovědí. Jediné, co se dozvíme, je, že bude podávat výkon 1400 koní, zrychlí s vozem z nuly na sto pod 3 sekundy a bude dosahovat maximálky 395 km/h. Čísla sice famózní, ale obáváme se, že tak trochu vycucaná z prstu.

Dalším fascinujícím a lehce fantasmagorickým prvkem je i samotná konstrukce. Inferno se chystá využít materiál známý pod názvem ‚metal foam‘. Pórovitá směsice zinku, hliníku a stříbra by měla nabídnout bezpečí a odolnost pancéřovaného auta, ovšem s výrazně nižší (blíže však neurčenou) hmotností.

Ptáte-li se, jak to bude s Infernem probíhat dál, oficiální verze zní, že výroba by měla začít v Itálii již v příštím roce. Zcela upřímně si ovšem myslíme, že je tato varianta dost nepravděpodobná. Spíše se domníváme, že opravdové, funkční Inferno světlo světa nikdy nespatří a celý projekt v tichosti vyšumí do ztracena. Vlastně jediný důvod myslet si opak je přítomnost italského designéra Antonia Ferraioliho, který prý navrhnul vnější vzhled. Ani to se nám ale při pohledu na vůz moc nezdá.

Nebuďme striktně pesimističtí. Třeba Mexičané překvapí, najdou vhodného investora a kdo ví, možná se již za pár let budou po světě prohánět malé série mexických supersportů.

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Woyta
07. prosince 2015, 22:54
0

Hlinikova pena neni nic noveho a opravdu s ni jde delat lehke a pevne konstrukce. Hmotnost a pevnost urcuje velikost bublin.
Ta se samozrejme muze menit dle potreby. Jen pro serii d´to je draha sranda.
Pro zjednoduseni si to predstavte jako nekolik vrstev kartonu. Taky to moc nevazi avydrzi hodne.

reagovat
briza
08. prosince 2015, 09:29
0

Tak k designu ten název sedí přímo pekelně :)

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Moskvič Ostatní Šlapací 1978
Moskvič Ostatní Šlapací

1978 rok výroby
1 koní výkon
0 ccm objem

Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat 2002
Peugeot 307 JEN 60 000 NAJETO ,automat

2002 rok výroby
107 koní výkon
1 600 ccm objem

Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature 2003
Lincoln Town Car 4.6 V8 Signature

2003 rok výroby
239 koní výkon
4 601 ccm objem

Ford LTD Coupe 1971
Ford LTD Coupe

1971 rok výroby
260 koní výkon
6 590 ccm objem