Pod velmi zběsilým designem, který vypadá trochu jako produkt mysli poháněné LSD, měl by se prý ukrývat osmiválec s dvojicí turbodmychadel. Už tady však přichází první nesrovnalosti, neboť na otázky, kdo motor dodá nebo jaký bude mít objem, se nedostává žádných odpovědí. Jediné, co se dozvíme, je, že bude podávat výkon 1400 koní, zrychlí s vozem z nuly na sto pod 3 sekundy a bude dosahovat maximálky 395 km/h. Čísla sice famózní, ale obáváme se, že tak trochu vycucaná z prstu.
Dalším fascinujícím a lehce fantasmagorickým prvkem je i samotná konstrukce. Inferno se chystá využít materiál známý pod názvem ‚metal foam‘. Pórovitá směsice zinku, hliníku a stříbra by měla nabídnout bezpečí a odolnost pancéřovaného auta, ovšem s výrazně nižší (blíže však neurčenou) hmotností.
Ptáte-li se, jak to bude s Infernem probíhat dál, oficiální verze zní, že výroba by měla začít v Itálii již v příštím roce. Zcela upřímně si ovšem myslíme, že je tato varianta dost nepravděpodobná. Spíše se domníváme, že opravdové, funkční Inferno světlo světa nikdy nespatří a celý projekt v tichosti vyšumí do ztracena. Vlastně jediný důvod myslet si opak je přítomnost italského designéra Antonia Ferraioliho, který prý navrhnul vnější vzhled. Ani to se nám ale při pohledu na vůz moc nezdá.
Nebuďme striktně pesimističtí. Třeba Mexičané překvapí, najdou vhodného investora a kdo ví, možná se již za pár let budou po světě prohánět malé série mexických supersportů.
07. prosince 2015, 22:54
0
Hlinikova pena neni nic noveho a opravdu s ni jde delat lehke a pevne konstrukce. Hmotnost a pevnost urcuje velikost bublin.
Ta se samozrejme muze menit dle potreby. Jen pro serii d´to je draha sranda.
Pro zjednoduseni si to predstavte jako nekolik vrstev kartonu. Taky to moc nevazi avydrzi hodne.
08. prosince 2015, 09:29
0
Tak k designu ten název sedí přímo pekelně :)