načítám data...

10 aut, která majitelé nejčastěji zprasí

11. listopadu 2015, 21:00 43 komentářů Vojta Dobeš TopX

Ladit a upravovat auto je skvělý koníček, který rozvíjí kreativitu i technické znalosti. Někdy ale i dobré úmysly vedou do pekel a z původně skvělého auta se stane nepoužitelný paskvil. My jsme vybrali 10 modelů, které jsou toho obětí nejčastěji...

zobrazit celou galeriiZobrazit galerii

Jsou auta, která své majitele lákají k úpravám a prospívá jim to. Upřímně řečeno, málo z nás by chtělo sériový VW Brouk a klasický Mustang s neupraveným základním motorem také není nic, po čem by člověk toužil. Ale je mnoho aut, na nichž se většina úpravců podepíše nehezkým způsobem. I tady jsou samozřejmě výjimky a snad kterékoliv auto z našeho seznamu můžete najít i v přitažlivě upravené podobě, ale většina případů vyvolává spíše hrůzu a děs.

10. BMW řady 3 (E36)

Těžko byste hledali lepší vůz pro začínajícího nadšeného řidiče než trojkové BMW generace, která se právě nachází na dně křivky cenového vývoje. Dnes je to třetí generace, interně označovaná jako E36. Přitažlivý sedan (či kombík, kupé nebo kabrio) s širokou paletou výkonných a charakterem nabitých motorů a skvělým podvozkem, který byl svého času jasnou volbou spěchajících manažerů a dnes je snad v celé Evropě nejdostupnější zábavnou zadokolkou.

Mnoho novopečených majitelů secondhandového prémiového sportovního sedanu však propadne touze odlišit se od ostatních a nějak vylepšit vůz, navrhovaný původně pro nudné německé manažery. A nastanou orgie jasných laků, polepů, křídel, přehnaně velkých kol, zbytečně tvrdých podvozků a řvoucích výfuků. Jedinou pozitivní zprávou tak je, že pokud máte originální nezbastlený kus, jeho cena určitě poletí nahoru (jako to bylo v případě E30).

Přečtěte si také: Dlouhodobý test BMW 328i (E36)

9. Chevrolet Camaro (3 rd  gen)

Když designéři na začátku 80. let navrhovali novou generaci Camara, měli nejspíš nad rýsovacími prkny pověšené plakáty aktuálních Ferrari a Lamborghini. A výsledkem jejich snažení bylo placaté, hranaté kupé, které vypadalo tak trochu jako poameričtělý supersport pro masy. V sériové podobě to bylo jedno z nejpřitažlivějších aut své doby.

Dnes je však tím asi nejlevnějším vozem, který alespoň částečně naplňuje definici pojmu ‚muscle car‘, a tak se často dostává do rukou lidem, kteří touží po klasickém Camaru či jiné americe, ale nemohou si jí dovolit. A stává se obětí úprav, jež vypadají dobře na autě z 60. nebo začátku 70. let, ale osmdesátkové placce opravdu nesluší. Velká zadní kola, výfuky pod prahy, sání v kapotě… 

8. Škoda Rapid

Doby, kdy to jediné, na co mohl mladý automobilový nadšenec dosáhnout, byla zadomotorová Škodovka, už jsou naštěstí pryč. Z posledního českého kupé se tak pozvolna stává cenný youngtimer, vyhledávaný lidmi, kteří obdivují jeho elegantní profil a dokáží ocenit, že vám jeho řízení nedá nic zadarmo.

Dodnes však na silnicích, na inzertních serverech a hlavně na tuningových srazech můžeme potkat dozvuky éry, kdy byl Rapid téměř jediným dostupným dvoudveřovým autem s alespoň trochu sportovním vzhledem. A jeho všudypřítomnost a laciné díly ho předurčovaly k tomu, aby se stal obětí nešťastných duší žijících v klamu, že z něj za pomoci kytu, montážní pěny a dílů z benzínky udělají Porsche.

Přečtěte si také: Test Škody 105S 

7. Mazda RX-7 (FD)

Poslední generace legendárního kupé s Wankelovým motorem patří mezi nejkrásnější auta 90. let a dost možná i mezi nejkrásnější sportovní vozy, které byly kdy navrženy. Její perfektní proporce a ladné, jemné křivky se mohou směle měřit s Jaguarem E-type, klasickým Porsche 911 nebo těmi nejlepšími díly italských designérů. A to nemluvíme o tom, jak úžasně jezdí.

Abyste je ale mohli obdivovat v jejich původní podobě, budete muset dlouho hledat zachovalý exemplář nebo se spokojit s propagačními fotografiemi od výrobce. Notná část majitelů totiž z nějakého nám ne zcela srozumitelého důvodu propadá dojmu, že jejich vůz nebude kompletní bez tunerského bodykitu. Ladnost prý není ‚in’ a je třeba ji nahradit brutalitou.

Přečtěte si také: Test Mazdy RX-7

6. Dodge Ram

Moderní americký fullsize pickup je, zejména ve svém domovském prostředí, jedním z nejuniverzálnějších a nejužitečnějších druhů automobilu vůbec. Dokáže nahradit pohodlný sedan, off-road i pracovní auto. Odveze děti do školy i odtáhne desetitunový vlek. 

Tedy pokud se někdo nerozhodne, že aby podpořil svůj machismus, potřebuje zvýšený podvozek, terénní pneumatiky, kouřící komíny za kabinou a další nezbytnosti, které z dobře vymyšleného stroje udělají nepraktické a otravné monstrum.

Přečtěte si také: Test Dodge Ram Ecodiesel

5. Škoda Octavia

Když se daly hlavy z Vlkohradu a Jung-Bunzlau dohromady a výsledkem bouře jejich mozků se stal rodinný liftback postavený na základě Volkswagenu Golf, bylo to velmi chytré. Zákazníci si mohli koupit auto rozměrů téměř střední třídy za cenu hatchbacku nižší střední. S postupem generací se navíc zlepšovalo zpracování i jízdní vlastnosti a Octavia se stala jednou z nejracionálnějších voleb na (nejen) evropském automobilovém trhu.

V české kotlině to z Octavie udělalo modlu nejen mezi vyznavači praktičnosti, ale vzhledem k přítomnosti ‚tédéíček, co táhnou odspoda‘ a ‚turbíny v eresku‘ i uctívané sportovní náčiní, kterému máloco na silnici stačí. K tomu se přidala existence rally verze a na průšvih bylo zaděláno. Jak začaly ceny ojetých Octavií klesat, začaly se v ulicích objevovat kusy předělané na WRC, WTCC, F1 i na raketoplán.

Přečtěte si také: Test Škody Octavia RS 

4. Range Rover

Jak jste si mohli přečíst v našem nedávném testu, patří Range Rover mezi nejkomfortnější a nejpříjemnější auta vůbec. Navíc svůj nadpozemský luxus, srovnatelný s nejpohodlnějšími sedany, kombinuje se zarážejícím talentem v terénu. 

Jisté nezanedbatelné části jeho majitelů to však nestačí a za důležitější považují dát najevo naditost svojí peněženky (nebo v mnoha případech spíše schopnost splácet vysoké leasingové splátky). Proto svůj božsky komfortní Range obují do drncajících gigantických kol, zabalí do křiklavé fólie a případně ještě doplní o bodykit, sadu výfuků zvíci trysek bizjetu a kýčovité čalounění. Výsledkem je sice horší auto, ale zase to každý vidí!

Přečtěte si také: Test Range Roveru

3. Volkswagen Golf GTI II 

V osmdesátých letech byl Golf GTI legendou, protože dokázal zkombinovat praktičnost rodinného auta s překvapivými výkony a skvělým, zábavným podvozkem. Jeho krabicoidní karoserie byla spíše úhledná a elegantní než klasicky krásná, ale celkově nabízelo GTI neobyčejně působivou kombinaci designu a schopností.

Potom se ale z Volkswagenů té doby stal kult. A kult si žádá jít níž, ještě níž a úplně nejníž. A velká, ještě větší nebo ta úplně největší kola. Teprve poté, co už všichni mají stejné auto, se objeví snaha stát se naopak co nejvíce originálním. U naftové Jetty tento přístup nemůže téměř ničemu ublížit  – jízdně zajímavá nebyla ani sama o sobě. Ale co zbude z hravých jízdních vlastností GTI, když ho položíte na zem a posadíte na osmnáctky?

Přečtěte si také: Správné auto na Wörthersee tuning?

2. Pontiac Fiero

Když ho navrhli, byl to nevinný, byť ne moc dobrý sporťák. Postupně se ale díky práci svých vývojářů vypracoval a ke konci výroby šlo o docela schopné malé kupé. A kdyby Pontiac Fiero dostal ještě pár let, možná mohl být levnou alternativou k Porsche Cayman dřív, než nějaký Cayman vůbec vznikl.

Špatný směr však věci nabraly ve chvíli, kdy někdo v automobilce Pontiac zpozoroval, že Fiero vlastně vypadá jako Ferrari. A zadal výrobu malého počtu továrních replik Ferrari 308. Zbytek už je historie. Snad každý, kdo si někdy pomyslel, že když nemá na opravdové Ferrari, ošálí okolí replikou, věnoval alespoň pohled právě Fieru. V mnoha případech nezůstalo jen u pohledu a na bázi nebohého Pontiaku vznikaly různé, více či méně příšerné kreace…

1. Honda Civic (6G)

Bývaly časy, kdy Honda vyráběla téměř dokonalé malé hatchbacky. Jako jedny z mála měly nezávislé zavěšení všech kol, a to dokonce dvojitými lichoběžníky, takže jste si nejen mohli říkat, že máte techniku jako závoďák, ale dokonce to i fungovalo. Měly malé, ale výkonné a točivé motory. Byly skvěle vyrobené, takže dlouho vydržely. Byla to perfektní auta pro téměř kohokoliv, od nadšeného puberťáka až po jeho babičku.

Jenomže potom se rozkřiklo, že Civic je dobrý a umí být i rychlý. A protože byl také levný, stal se ideálním základem pro všechny, kteří hltali zkazky o bájných ‚JDM’ strojích, ale chyběla jim dostatečná hotovost na RX-7 či Skyline. Takže se milé Kivíky začaly polepovat samolepkami, osazovat křídly a spoilery a jejich motory s litrovým výkonem již tak vyhnaným na hranici možností se ladily ještě dál. A dnes abyste hezký, originální Civic (nebo nedejbože jeho sportovnější variantu CRX) lupou pohledali…

Přečtěte si také: Deset způsobů, jak tuneři nejčastěji zprasí svá auta

Nelíbí se Vám reklamy, ale líbí se vám články?
Podpořte nás, pořiďte si VIP členství a užijte si autíčkáře bez reklam.


Mohlo by Vás také zajímat

Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

ri
riprex
11. listopadu 2015, 22:04
0

A kde je Miata? Nevidím tu nikde Miatu! Najít nějakou nezprasenou je taky celkem oříšek... když se člověk ocitne třeba v Mostě na trackdayi a podobně...

reagovat
František Čáslavský
11. listopadu 2015, 23:22
0

Hele, hele, já to tak těžký neměl :) Akorát až na to snížení a pár kabelových prasáren u rádia...

Ev
Evlo
12. listopadu 2015, 11:58
0

Taky me prijde nejcasteji zprasena.

Th
Theapple
11. listopadu 2015, 22:05
0

Mě osobně po přečtení nadpisu prolítlo hlavou CRX 2g a hned za ní e36.

reagovat
Ka
Kawki
11. listopadu 2015, 22:59
1

Zda se mi, že autor tohoto članku je trošku vic proti sniženym autum a vi o tom uplnou .... wow kdo by to čekal , když daš auto k zemi bude mit horši vlastnosti ale je to životni styl tak jak před lety letěli v mode laminaty tak teď je tohle a už se to drži nějaky ten patek a ještě nějaky ten dlouhy patek se to držet bude ... člověk co k tomu nema vztah to nevysvětliš

reagovat
ri
riprex
11. listopadu 2015, 23:09
0

Autor je naštěstí zcela normální a rozumný člověk ;) Mě vysvětli, jakej má smysl zprasit auto nesmyslným snížením? Vypadá to hnusně, jízdní vlastnosti jsou taky totálně v háji, geometrie taky totálně v háji, i blbej retardér je problém přejet... je to dáno tím, že hromada lidí má inteligenci záchodového prkýnka, ale dostatek peněz na to, aby měla řidičák a vlastní auto.

Ka
Kawki
11. listopadu 2015, 23:31
0

Řikam posledni má věta směřuje k takovym komentařum jako je např. tvemu .. to je jen tvuj nazor že to auto vypada na zemi hnusně to me celkem nezajima btw mam upně opačny nazor .

Ka
Kawki
11. listopadu 2015, 23:38
0

A inteligenci zachodoveho prkynka mluv někomu jinemu ty "ing" :-D
A pokud je auto totalně na zemi že s nim nejde jezdit hlavně v ČR tak by ses měl zamyslet nad tim ... co když tam ma vzduchovi podvozek .. to pro duchodce (v kratke verzi ) znamena že si diky tlačitkum auto kdykoliv přizvedne tak jak potřebuje

ri
riprex
11. listopadu 2015, 23:51
0

Jenže vzduchový podvozek, který se montuje místo konvenčních vinutých pružin je totální bullshit a opět platí to o jízdních vlastnostech, co jsem psal výše, nehledě na to, že takové auto je dále nezpůsobilé provozu, protože tohle do techničáku nezapíšeš. Kdyby se tak naše milá Policie zaměřila na tohle místo nesmyslných buzerací a měření rychlosti... to by byl na světě ráj. Člověku, kterej zprasil něco takovýmto způsobem http://www.alfisti.cz/forum/download/file.php?id=28899&mode=view/DSCF4398.jpg bych na dával zákaz řízení na 20 let, povinné psychotesty, když by si o něj pak znovu požádal a velkou, opravdu velkou pokutu ;)

pi
pickozudovozu
11. listopadu 2015, 23:53
0

Co mi neni rovno, po tom je mi hovno. At si pro me za me delaj z auta treba tezitka. Ale at mi potom nekdo takovej netvrdi, jak z toho "rodinnyho auta" udelal sportovni vuz, kor kdyz ma misto fungujiciho podvozku..mechy sedacek z tatry :D

Ka
Kawki
12. listopadu 2015, 07:47
0

Jel jsi někdy v autě co ma mëchy misto pružin asi těžko když tě tak posloucham ... aha takže podle tebe radši ať tady jezdi lidi jak hovada než když si to v klidečku hopsaš ... tak jo asi maš pravdu :-D :-D

Woyta
12. listopadu 2015, 08:42
0

V pripade jednickove Octavie snizenia pritvrzeni auta muze znicit ridici jednotku (nedostatecne silentbloky jednotky). Dalsi prusvih je zvysene zatizeni plechu a svaru. V pripade nejmenovaneho vozidla se objevilo praskani svaru tesne pred seriovou vyrobou. Nejak se to vyresilo ale pritvrzeni tomu dobre neudela.

riprex: Vzduchove podvozky prosli dlouhym vyvoje a jde o homologovane sety, kterymi lze zamenit puvodni pruzinu a tlumic. Neni treba nic zapisovat do TP. A jizdni vlastnosti na tom nejsou vubec spatne.


Policie by se mela spise zamerit na varene narazniky. I pri drobne kolizi s chodcem se rozpadnou a osklive chodce porezou. Jeden takovy pripad znam.

Aleš
12. listopadu 2015, 15:16
0

No co se týče toho snižování tak hodně záleží co to je a jak moc je to snížený. Třeba ten Golf v článku mi přijde až moc sníženej. Ale třeba takový lowridery na dráťených 13" se mi líbí a díky hydraulice se dá kdykoliv přizvednout,takže se s tím dá přeject retardér. Já bych hned neodsuzoval hned všechny snížené auta. Ano je rozdíl jestli si někdo akorát uřízne původní pružiny,anebo koupí kratší tlumiče a zkrácené pružiny,anebo hydrauliku.
Toť můj názor.
http://orig10.deviantart.net/ab59/f/2009/285/7/2/1966_chevy_impala_low_rider_by_corvolu.jpg
http://3.bp.blogspot.com/-KSNWxu4AqlU/TihFc4IzLRI/AAAAAAAAAHE/6tkB8HAnGGs/s1600/impala_low_rider_by_rafagutti.jpg

mq
mq
13. listopadu 2015, 02:01
0

Zcela normální a rozumný člověk se nezabývá takovými překonanými kokotinami jako Golf II GTI :)

Pro mě osobně má G2 GTI taky větší hodnotu, když je v top stavu, snížený (klidně na zem) a na pěkných kolech a nesmyslných pneu. Jako hot hatch to není bezpečné auto a jako veterán je to moc mladé.

mq
mq
13. listopadu 2015, 02:14
0

riprex: geometrie je nepodstatná, když s autem najezdíš 5000 km ročně a pneu stojí litr.

uvědom si, že to jsou auta na parádu do města, vcelku ekologicky šetrná, nikoho neohrožující bezohlednou jízdou, pro radost (majitele, ne tebe).

abych to řekl stručně: asi jsi akorát netolerantní nabručený kokot, když ti taková neškodná auta bytostně vadí :) uvědom si, že ti lidi ty auta zachránili - kdyby jim nevěnovali tolik zdrojů, tak by byly nejspíš sešrotované.

ri
riprex
13. listopadu 2015, 13:19
0

mq: Myslím si, že ta auta by byla radši ve šrotu, než takhle zprasená ;)

mq
mq
14. listopadu 2015, 00:31
0

Vždyť ta auta jsou většinou v top stavu, nejsou tam nevratné úpravy a není problém je během jednoho dne přestavět na veterána (akorát o takové veterány dnes skoro nikdo nemá zájem).

pi
pickozudovozu
11. listopadu 2015, 23:01
0

Podle me tu chybi nejlepsi sportovni vuz koncernu VW a modla vetsiny teenageru s ksiltem vzad, a sice VW Golf 4. Nejlepe v konfiguraci: 1.9 TDI po "chiptuningu pyco", serizly pruziny, "nastrecovany gumy", predni sedacka ve vodorovny poloze a nesmim zapomenout na RZ v "americkym" formatu...

reagovat
BobAsh
11. listopadu 2015, 23:08
0

Za Golfy tam je dvojkové GTI. Čtyřka je sice možná častější oběť, ale zase je, jak jen to říct... těžší připravit jí o nějaké kvality? :)

Adam
12. listopadu 2015, 09:11
0

GTi chápu ale klasickýho Golfa II si dokážu představit i já sám. Trochu ho posadit (ne jak na fotce) zlatý BBSka a origo červenej lak

Ji
Jiří
11. listopadu 2015, 23:08
0

Je ihned vidět, že takový článek píšou akorát starci, kteří ztratili smysl života nebo dokonce ti co ho nikdy neměli.
Ano, stará éra "bodykitu" atd již neni in a uz je vlastně dávno mrtvá. Ale odsuzovat něco, o čem asi člověk nic neví, je ostuda. Snažíte se napsat článek o něčem co uz vlastně neni, a současnost rádoby zajimavě okomentovat.
Je mi líto jak naražite na tvorbu "oldschoolovek" podle (jak až natvrdo napíšu) trendů dnešní doby... Stará škola a retro je v módě, ale s možnostmi které kdysi nebyli. A kde jaký náš děda a starší generace se nad tímhle rádi rozplynou - narazim hlavně na část článku o Golfu Mk2 GTi + Jetta a Civic 5g,6g kdy je to přesně tam kde to ma byt, ano mluvím o snižování a kultovních retro kolech. Tenhle trend je nejoblíbenějším na světe, a když se Vám zda že ne, asi z tohoto světa nejste...
Jistě, části článku o bodykitech, spoilerech atd jsou opravdu pravdive, a neni to hezké co se tyče vzhledu, ale motat do toho dnešní dobu a patlat to k sobě :)
Autor tohoto článku je asi z jiné doby a hlavně nejspíš nemá pojem o čase, když plete do sebe dobu současnosti a minimálně 15 let zpět :)
Toť můj názor.

reagovat
BobAsh
11. listopadu 2015, 23:31
0

Vždycky existovaly věci rozumné a nerozumné. Jsou bodykity, které autu pomůžou a sám bych si je na leckteré auto dal. A jsou bodykity, které jsou příšerné (a leckteré z nich se vesele vyrábějí a montují i dnes, viz Porsche RWB).

Stejně tak spoustě aut pomůže decentní snížení, ale shodit podvozek až na zem obvykle totálně zruinuje jízdní vlastnosti. Po břiše se plazící Golfy jsou dnešní obdobou šílených bodykitů z 80. let - v určité míře je to fajn, když se to přežene, je to průšvih.

A i když to náhodou vypadá dobře, tak se s tím potom nedá jezdit (na to leckdy stačí tovární sportovní podvozek a příplatková kola).

Woyta
12. listopadu 2015, 08:29
0

Tak to te asi nepotesi, ze na jare se ma Akira Nakai podivat d CR a upravit jedno Porsche 993.
https://www.facebook.com/hashtag/project993?hc_location=ufi

wo
wojtin
28. listopadu 2015, 11:18
0

Není trochu přestřel dát fotku postavené okruhovky jako vzor pro zbastlený fd?

Je
Jelen
12. listopadu 2015, 07:46
0

Osobně jsem milovnik e36 už ód malicka a tesil jsem se vzdy na den kdy se v ni svezu a kdy mi bude spát před domem....vzhledem k tomu ze bych v něm vypadal jako největší tuner s "panvickou" na hlavě a drakem na kapotě mě můj dávný sen opouští

reagovat
Redguy
12. listopadu 2015, 07:56
0

Je docela vtipny, kolik je tu potrefenejch hus, ktery si asi poznaly svy auto na fotkach :D

reagovat
kv
kvakosh nocni
12. listopadu 2015, 08:28
0

za Hondu tam mela byt CRX2g , sorry. Protoze to je ta prvni ( obrazne) nejkultovnejsi špuntovka od Hondy, s krasnym designem ( narozdil od 6g) kterou je opravdu prakticky nemozny sehnat v origo stavu. A pokud, tak za dneska uz znacny obnosy.....

reagovat
fr
franc
22. listopadu 2015, 16:28
0

ech, zovna sem chtel napsat, ze nejcastejc napadena honda je civic eg6... resp. cela pata generace civiku je (hlavne ve svete) nejzprasenejsi honda vsech dob

CerVus
12. listopadu 2015, 10:30
0

Jsem se hned musel kouknout na tu Fiero 308 a ono to je opravdu pěkně předělané auto. Ve srovnání se všemy ostatními, které jsem kdy viděl.
Každopádně když jsem měl e36, tak jsem tovární M úpravu považoval za jediný možný tuning. A jsem toho názoru i u e46. Proč předělávat dokonalost?

reagovat
kubas
12. listopadu 2015, 12:13
1

No, jako vlastník Jetty mk2 "na zemi a na kolech" mě trochu zamrzel tenhle článek.

Ale co, je to moje víkendovka, mám ji rád, tak jak ji mám. Jezdit se s tím opravdu moc nedá, ale co si budem povídat, 1.6 karbec k žádnému závodění stejně sestrojenej nebyl a na normální ježdění mám jiné auto.

Je to o tom, co se lidem líbí, nejde obecně říct, ze tohle je kekel a tohle paráda, protože vždycky se najde někdo, kdo to bude mít jinak ;)

reagovat
PepaSFI
14. listopadu 2015, 12:34
0

a nebylo by lepší kdyby se s tím dalo jezdit? A opravdu tím nemyslím žádné závodění, jen jízdu ze které můžeš mít radost, kdy se nemusíš bát na těch super kolech s gumou že tramvaj má gumovější, přejet kanál abys z nich neudělal jitrnici, kdy nechytáš spodkem na výjezdu z parkoviště, kdy si po padesáti kilometrech nepřipadáš jak obsluha vibračního válce po celodenní šichtě protože přes ty gumy je cítit i kde se poblila beruška. Jo já vím, v určitých kruzích se to musí, jak auto nevypadá jak kdyby na něj spadl klavír, jako třeba to BMW tady v článku, tak je beznadějně mimo.

kubas
16. listopadu 2015, 11:50
1

Noooo, lepší... Já nechci vypadat jak nějak zabedněnec, tvůj názor chápu. ALE stojím si za svým, já jsem s tím takhle spokojenej, dělá mi radost se na to auto klidně jen dívat. A myslím, že o tom je to hlavně, musíš mít svoje auto rád. Jakmile máš, vyhráls. A já vyhrál.

bobo23
12. listopadu 2015, 12:45
0

Taky bych lehce obměnil výpis. Nejčastěji zprasený Golf, který potkávám je III. generace v třídvířku a TDI. A taky si myslím, že se zapomělo na zapomenuté kupé Opel Calibra. Je těžké ho vůbec sehnat a v origo stavu je to jako výhra v loterii.

reagovat
BobAsh
13. listopadu 2015, 01:34
0

Calibru prosazovala Zlokočka a nebyla vyslyšena :)

Re
RedX
12. listopadu 2015, 14:26
0

Dvojmontáž vpředu na pickupu, to jsem ještě neviděl.

reagovat
Bo
Bohino
12. listopadu 2015, 20:01
0

Nesouhlasím,prý civic litrový motor,v japonsku byli verze Type r ,a pokud vím tak lítala dost slušně.
182 koní dělá myslím dost paseky na 980 kg autě,Jinak pokud dobře vím tak se dával motor se 118kw také není špatný,a ono s tímhle lítat 260 je docela sranda.

reagovat
Mi
Michal
13. listopadu 2015, 01:43
0

Blbost. Pletete si to s Civicem VI. neboli EK 9, který měl 186 k z atmosferické 1,6.

Lu
Luky
14. listopadu 2015, 08:38
0

Jaký litrový motor probůh?

bm
bmmr
12. listopadu 2015, 20:19
1

Zdovna ta E36 je tam v relativně origo stavu, krom sníženého podvozku, setupu kol a decentních designových detailů, narozdíl od te hrozné ochcávky, taky nevím o co autorovi šlo. v tomhle článku..

reagovat
G3
G30RG3
13. listopadu 2015, 18:55
1

Dlouhou dobu jsem snil o E36 avšak za poslední rok a půl vyletěli strašně na ceně dokonce i ty 4 válcové popelnice s motory M40, důvod je jednoduchý E30tek je čím dál méně ( a začínají to být veteráni) a proto většina drifterů/závodníků/tunerů přesedlává na E36. Můj sen se rozplynul když jsem se dozvěděl o častém problému s vytrhávající se zadní nápravou a k tomu šílené ceny (70táců za zhuntovanou popelnici 300tisíc najeto, "mírná" koroze apod. ) přeju všem fanouškům zadohrabů hodně štěstí s hledáním zachovalého auta a pevné nervy až vás bude někdo otravovat s kecy typu: "Typický řidič BMW" nebo zadohrab je na h***o v zimě.

reagovat
hurkar
13. listopadu 2015, 19:55
0

v prvom momente ma napadlo že mi tu chýba ešte Opel Tigra, Opel Calibra neviem no asi rovnako na tom boli Fordy Puma

reagovat
bm
bmrr
14. listopadu 2015, 10:13
0

To s tou vytrhnutou zadní nápravou je sice fakt, ale to se odvíjí od stádia koroze šasi a chování řidiče s ohledem na její stav.. Existují na to kity tzv reinforcement kit,kdy se tyhle místa vyztuží silnějším plechem a svaříí na ono kritické místokde je uchycena zadní náprava a klec diffu. Spousta lidí co holduje driftu nebo chystá závoďáky tuhle operaci provádí ;)

reagovat
PepaSFI
14. listopadu 2015, 12:12
0

no já bych řek že taková úprava by měla být základem pokud to má být na drsnější zacházení. Pamětníci si možná vzpomenou na knížky o sportovních úpravách různých Škodovek. Tam byly plánky kde co na skeletech převařit a vyztužit aby se pak člověk nedivil až se mu po pár jízdách začne něco trhat.



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Buick Skylark GS 1972
Buick Skylark GS

1972 rok výroby
250 koní výkon
5 700 ccm objem

Ford Mustang V8 289 CUI, automat 1966
Ford Mustang V8 289 CUI, automat

1966 rok výroby
220 koní výkon
4 700 ccm objem

Chevrolet Aveo LPG,KLIMA 2008
Chevrolet Aveo LPG,KLIMA

2008 rok výroby
92 koní výkon
1 400 ccm objem

Chevrolet Blazer K5 1981
Chevrolet Blazer K5

1981 rok výroby
100 koní výkon
6 200 ccm objem